12 Ekim 2012 Cuma

Nicer Dicer Plus Pratik Doğrayıcı Aldım



Üç çocuk olunca size en çok gereken şey zamandır. zaman yetmediği için katladığım elbiseleri dolaplara koyamadığım zamanları bilirim. O yüzden bu alet bana çok cazip gelmişti.Alsam mı almasam mı derken sonunda uygun fiyata bulunca alayım dedim.

zaman zaman pişman oldum zaman zaman iyiki almışım dedim.

Pişman olduğum zamanlar :





  • Bir sürü parça var ne ne işe yarıyor bir süre sonra unutuyorsunuz.

  • Dolabınız az ise bu parçaları saklamak bulmak sorun oluyor.

  • Daha kaliteli olabilirdi.

  • İlk zamanlar hangi başlık neye yarıyordu diye düşünmekten zaman kaybı oluyor. Bıçakla doğrasam daha iyiydi diyorsunuz.

  • Bulaşık makinasında yıkayınca bıçakların keskinliği gidiyor. Elde yıkayım derseniz zaten kısa sürede işinizi halletmiş olmuyorsunuz.

  • Bıçakların plastik kısımları baskıyla orantılı olarak çıkıyor. Dikkat etmek lazım eliniz kesilebilir.

  • Doğradığınız şeyin sert olması gerekiyor.

İyiki almışım dediğim anlarda oldu:

  • Salata yapmak çok zevkli. Aman daha salata yapacam demiyorsunuz.

  • Sebze yemeği yaptığınızda görüntü sizi memnun ediyor.

  • Soğana hassas gözleriniz varsa bu size göre bir ürün.

  • Gösterişli sofralar hazırlayabiliyorsunuz.

  • Bi defa başlı başına zevkli bir iş.

  • Sebzeleri yada meyveleri intizamlı doğrayacam diye kendinizi kasmıyorsunuz.

1 yorum: