12 Ekim 2012 Cuma

İkiz bebek arabası nasıl olmalı?





2006 yılında ikizlerimi kucağıma aldığımda herkes gibi bende çok heyecanlıydım. Herşeyleri olsun hiç birşeyleri eksik olmasın diye düşünüyordum. Tabi bunlardan biride ikiz arabasıydı.

Malum ikiz arabaları tek arabalara göre daha pahalıdır. Maddi durumunuz iyi değilse iyice ince eleyip sık dokumanız gerekiyor.

Bide insanın aklında hep şu soru vardır. Acaba yanyana olanlardan mı arkalı önlü olanlardan mı alsam?

İkisinide kullanmış biri olarak önerilerde bulunabilirim diye düşündüm.

Yanyana olan ikiz arabalarından almayı düşünüyorsanız ;




Avantajları :



  • Bebekler yeni doğduysa yanyana olanlar avantajlı oluyor. Yönünü kendinize çevirince ikisinide aynı anda görebiliyor ve müdahele edebiliyorsunuz.


  • Bebekler 5-6 aylık olmaya başladıktan sonra genelde anneyi göremeyince ağlamaya başlıyor. İkiside aynı anda sizi görünce onlar mutlu siz mutlu geziyorsunuz.

  • Bu yanyana olan bebek arabalarının port bebeli olanları mevcut. Bebek arabasını aşağıda bırakma imkanınız varsa portbebeyi alıp çıkabiliyorsunuz.


Yanyana olan ikiz arabalarının dezavantajları :

  • Asansöre sığmıyorsunuz. Bence en zoru bu kısmı.

  • Hadi ben yürüyen merdivenden çıkarım diyorsanız üzgünüm onada sığmıyorsunuz :)

  • İkiz arabası araba bagajınada sığmıyor. Büyük bir bagaj lazım.

  • Bebekler yanyana oldukları için büyüdüklerinde birbirlerini yolabiliyorlar :)

 

Gelelim arkalı önlü ikiz bebek arabalarına.

  • Yenidoğan için pek uygun bulmadım onları. Öndeki oturma kısmı tam yatmıyor. Bilmiyorum 6 yılda çok şey değişmiş olabilir :)

  • Bebekler ulan noluyo kıvamına gelince önde sen oturcan ben oturcam kavgası yapıyorlar

  • Yada tam tersi oluyor önde oturan herşey üstüne üstüne geldiği için korkup arabaya oturmak istemiyor.

  • Her ikiz bebek arabası gibi oda bagaja çok zor sığıyor.

Avantajları :

  • Asansöre sığıyorsunuz.

  • Yürüyen merdivenede sığıyorsunuz.

  • Açıp kapaması daha kolay.

Gelelim benim tavsiyeme.. İkiz bebeklere hamile olduğunuzu öğrendi iseniz, araba almak için acele etmeyin. Muhtemelen sadece uzun süre aşılar için dışarı çıkacaksınız. Hem onlara kıyamayacak hemde yorgunluktan ölmek üzere olduğunuz için canınız onlarla çıkmak istemeyecek. Onların oturmasını bekleyin. Yapabiliyorsanız Araba koltukları daha işinize yarar. Tek başınıza dışarı çıkmak için yanınızda mutlaka biri olmalı. En azından bir kaç ay bekleyin bebeklerinizi tanıdıktan sonra böyle bir şeye karar verin...

10 yorum:

  1. İkiz bebekleri olanlar için bu modeller oldukça iyi tek arabada rahatça gezdirilebilir. Malum üçüz ve dördüzlerde biraz sıkıntı olabiliyor. Ama onlarda nadir :)

    YanıtlaSil
  2. bu hangi markanın modeli acaba ?

    YanıtlaSil
  3. Gayet güzel araba fakat bunların ne kadar dayanıklı oldukları hakkında bilgide yayınlayabilirmisiniz. Diğer avantajlar ve dezavantajları güzel anlatmışsınız. bebek beşikleri hakkında da yazılarınızı aynı şekilde okudum gerçekten sizin tecrübeleriniz çok işime yarayacak.

    YanıtlaSil
  4. İstanbul da bu arabayı nerden satın alabiliriz. Aynı markaya ait bebek beşikleri de mevcutmudur?

    YanıtlaSil
  5. Bebek beşiği ihtiyacı olan kişilere bebek beşikleri sitesini tavsiye ederim. Oldukça kaliteli ve bol ürün var.

    YanıtlaSil
  6. çocuklarım 1,5 yaşında ve 1 aylık. bugaboo donkey aldım çok memnunum. bagaja sığıyor, yürüyen merdivenlere sığıyor, asansör kapısı ve çoğu kapıdan da geçiyor. verdiğim her kuruşa değer çünkü iki çocuğu tek başıma her yere götürebiliyorum.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba. Sitenize link reklam vermek istiyorum. Size nasıl ulaşabilirim?

    YanıtlaSil
  8. http://www.onerdik.com/pierre-cardin-505-lil-le-lamentine-bebek-arabasi.html bu arabayı almak istiyorum. kullanan var mı?

    YanıtlaSil
  9. benim için ilk önemli şey rahat bir bebek arabası,
    bebeğimizin rahatlığı hepsinden önemli sonuçta değil mi,
    bana da bunu tavsiye ettiler
    isterseniz bir bakın
    http://www.indirimvekalite.com/anne-bebek-oyuncak-k-22/-k-10077/ikiz-bebek-arabalari-k-10229/chipolino-tandem-mocca-ikiz-bebek-arabasi-u-132664.html#.WIG3gdSLSzc

    YanıtlaSil