12 Ekim 2012 Cuma

H2o x5 mop işe yarıyor mu?





Olaya nereden baktığınıza bağlı aslında... Beklentilerimi karşıladığını söyleyemem. Mesela 7 yıllık fırınımın artık iyice katranlaşmış kirini çıkaramadı... Yada küvetteki lekeleri de.. Pas lekesinde de hiç bir başarı gösteremedi. Cam silme aparatı bana hiç pratik gelmedi. Gerçi bu biraz benim beceriksizliğim bu tip aletleri ( CAM SİLME) pek kullanmayı beceremem.. Bana göre en iyi cam silme aparatı eski gazetedir :)

İşime yarayan yönleri yok mu var tabi. Adamlar okadar uğraşıp yapmış. O kadar reklam maliyeti yapmışlar. İşe yarar tarafı olmasa okadar uğraşırlarmıydı ..

Hala emin değilim ben mi çok beklentiye girdim yoksa makinedemi iş yok bilmiyorum.

Olumlu özelliklerine gelirsek :






  • Yerleri harika siliyor. Yanlız kullanma klavuzunda ki talimatlara uymak gerekiyor. Yoksa ev su içinde kalabilir :) Bana pratik geldi. Yok kovaya su koy, yok içeriye taşı, deterjan masrafı cabası... İkide bir viledayı suya batır. Yapışan saç kıllarını temizlemeye çaliş.. Bunun gibi dertleri yok bu makinanın. Ben odadan odaya geçerken ucundaki mikrofiber bezi musluğun altında yıkadım okadar. belki onuda yapmama gerek yoktu ama eski alışkanlık bırakması zor oluyor :)

  • Benim kahverengi üstelik tırtıklı buda yetmezmiş gibi bide kadife olan koltuklarım var. Tam parkın yanında evim var yetmedi bide alışveriş inşaatı ile cami inşaatı aynı başladı.. Eee tahmin edersiniz ki benim koltuklar kendilerine desen yaptı :)Tırtıklı olduğu içinde bütün tozlar içine giriyor. Bezle silmek daha facia Bütün tozlar iyice yapışıyordu. Cam silme aparatı burda işime yaradı. Koltukları temizledi parlattı. En azından oturunca havaya bir toz bulutu kalkmıyor.
  • Gelelim halılara.. lekeleri çıkarmıyor hanımlar. Ama hijyenik olduğunu hissedebiliryorsunuz.. Annem önce halı şampuanı dök sonra onunla temizle dedi ama ben daha denemedim. Yinede halılarım parladı.
  • Toz alma aparatıylameke kalmadı.
  • Kapıları silerkende başarılı.
    • Döşeklerin makinaya atılıp yıkanan cinsi olsa keşke. Ama maalesef yok öyle bir imkan. Döşekleri hijyenik hale getirmek için oldukça uygun. Hele benim gibi iki çocuğunuzda alerji varsa daha işinize yarayabilir.

    2 yorum: