12 Ekim 2012 Cuma

Beşik nasıl olmalı ?


Eveet bugün ki konumuz beşikler. 3 çocuk büyütünce beşikler konusunda uzman olabiliyorsunuz. Hamileyken en çok kendimize sorduğumuz kendimize sormakla yetinmeyip etrafa sorduğumuz oda yetmeyince anne bebek forumlarında konu açtığımız bir konudur beşik konusu..
Hangisini alsam sepetler çok cici ondan mı? park yatak mı? Büyüyen yatak mı? Sallanmalı mı?Sallanmama lımı? Bu yoğurdu sarımsaklasaktamı saklasak sarımsaklamasaktamı saklasak a kadar yolu var bunun :)

Bebek doğdu 3 kiloluk kocaman şey nerde yatacak bak şimdi derdimize :)





Eğer bunun gibi bir sepet beşik düşünüyorsanız bence düşünmeyin :) Çok ciciler evet, çok özeniyorsunuz onada evet, bebeğiniz buna çok yakışacak amenna ...
Ama ancak en fazla 5 ay yatacağını düşünürsek pek mantıklı gelmiyor. Bide etrafındaki kumaşları devamlı yıkamak gerekiyor toz tuttuğu için. Yıkamazsan toz akarlarına karşı bebek korunmasız kalıyor. İkide bir yıkadın diyelim onca işin arasında yok asayım yok kurutayım yok ütüleyim ( ütülemezsen pek bişeye benzemiyorlar) olmuyor.


Buradan kurtulup gözleriniz park yatak bakmaya başladı değilmi :) Park yatağa sepet kadar uzak değilim. Evet çok hafif bu bir avantaj, evet çocuk büyüyünce içinde oyun oynayabiliyor vs. Ancak onunda dezavantajı var. Bir zaman sonra naylon sesinden fenalık gelebiliyor. Bide sonuçta plastik bana pek bebek sağlığı için uygun gelmiyor.Bu park yatakların çoğunluğu hepsi olmasa da çok kullanmanın etkisiyle bebek içinde döndükçe sallanıyor ve bebeği uyandırabiliyor.



Geleliim o saltanat kayığı gibi kocaman büyüyen yataklara. Büyüyen yataklar bana göre küçük odalara yakışmıyor. Ama genelde en  küçük odalar çocuk odası yapılır. Kızlar doğduğunda ihtişamından etkilenip 2 tane almış bunada dünyanın parasını saçmış biri olarak şundan çok eminim ki eğer çok taşınan biriyseniz ne kadar kaliteli olursa olsun bigün elinizde kalacak :) Kendi eviniz varsa ve çocuk odasını büyük planlıyorsanız bence uygun olabilir.

Ben ne yaptım :

Kızlarda yaptığım  hatayı oğlumda yapmadım.  Büyüyen yataklar elimde kalınca ikea dan bunlardan aldım kızlar için :


5 yıl sığdılar içine. Bunlar büyüyebiliyor. Açtık yatakları  içine sığmayınca döşekleri büyüttük sadece. Ferforje olduğu için kolay temizleniyor, toz tutmuyor yıpranmıyor mobilya gibi boyaları akmıyor.

Oğluma bundan aldım:


Şuana kadar mutluyum ancak memnun kalmazsam değiştirebilirim diyede içim rahat dünyanın parasını dökmemiş oldum. Yan tarafı çıkıyor. İçi 3 kademe de değiştirebiliyor.

7 yorum:

  1. Merve Sütçü14 Nisan 2013 05:10

    2 ayımız var henüz ama beşik arayışına geçtik bizde eşimle.
    Bir çok siteye baktık birbirinden güzel bebek beşikleri var. Googleda aratarak herkes ulaşabilir..

    YanıtlaSil
  2. merhabalar,
    ikea'dan oğlunuz için aldığınız bu karyola için yan tarafı çıkıyor demişsiniz. yani sizin yatağınıza bitişik de kullanılabilir birşey mi? co-sleeping için uygun bir ürün mü onu merak ettim.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Herkese merhabalar, http://ozancirpan.blogspot.com/2013/08/ogluma-yaptigim-sandal-besik.html adresinde oğluma yaptığım sandal beşik resimlerini görebilirsiniz. Beşiğin içine ne tür ekipmanlar koymalıyım. Yardımlarını bekliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba sevgili anneler hepimiz çocuklarımız için her şeyin en iyisini isteriz bende her anne gibi çocuğumun sağlığı ve rahatı için en iyinin peşindeyim şimdi sizede bir tavsiyem olacak ben oğlumun beşiğini bebekonfordan aldım gerçekten çok memnun kaldım sizde bebekonfor.com adresinden sağlıklı organik beşikleri gönül rahatlığıyla sipariş edebilirsiniz. . bebekonfor.com

    YanıtlaSil
  6. Beşikler ile ilgili incelemeniz çok güzel olmuş, bizlerede fikir verdiniz, bebeğimize hangi beşiği alacağımıza karar verdik, teşekkürler.

    YanıtlaSil